چــه عاشقانه است
 
harchi bekhay
 
 
چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, :: 8:32 ::  نويسنده : aliii999

 

چه عاشقانه است این روزهای ابری...


چه عاشقانه است قدم زدن زیر باران غم تنهایی…


چه عاشقانه است شکفتن گل های اقاقیا…


چه عاشقانه است قدم زدن در سرزمین عشق…


و من


 چه عاشقانه زیستن را دوست دارم…


عاشقانه لالایی گفتن را دوست دارم…


عاشقانه سرودن را دوست دارم…


عاشقانه نوشتن را دوست دارم…


عاشقانه اشک ریختن را…


عاشقانه خندیدن را دوست دارم…


دفتر عاشقانه ی من پر از کلمات زیبا در نثار


 بهترین و عاشقانه ترین کسانم…


و من


 عاشقانه می گِریَم…


عاشقانه می خندم…


عاشقانه می نویسم…


و در سکوت تنهایی عاشقانه می میرم…

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام دوستان به بهترین وب خوش اومدین من هر روز مطالبم آپ هست منتظر حضور گرمتون هستم دوستان من هر روز آپم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان harchi bekhay و آدرس aliii999.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 353
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



چــه عاشقانه است